Lyckad operation för Ingesson
Publicerad: 2014-05-07 16:02Klas Ingesson opererades under onsdagseftermiddagen och nu har vi fått glädjande besked att allt har gått bra.
-Operationen har gått bra. Klas sover nu men allt har gått precis enligt planen så det känns skönt. Mer än så här vet vi inte förrän i morgon så nu fokuserar vi fullt på matchen. Det är det Klas helst av allt vill, säger
lagläkare Matilda Lundblad som just nu finns på plats på Borås Arena för att närvara vid matchen mellan IF Elfsborg och Mjällby AIF.
Massor av gulsvarta krya på dig-hälsningar Klas. Idag spelar vi för dig!
// IF Elfsborg